Cateva Metode Sa Reduci Cheltuielile Pentru Propria Afacere

Cand cineva se intreaba daca exista vreo metoda de a-si reduce cheltuielile pentru propria afacere, este clar ca nu a fost analizata cum trebuie partea financiara a afacerii. Trebuie facuta o analiza foarte eficienta a rapoartelor financiare si a profitabilitatii produselor sau grupurilor de produse, impreuna cu clientii sau grupurile de clienti, agentilor de vanzari si asa mai departe. Trebuie stiute aceste informatii din nevoia de a reduce cheltuielile care iti trag propria afacere in jos.

Nu trebuie sa intelegi gresit, reducerea cheltuielilor facute fara cap este o strategie foarte buna pentru orice afacere, si din moment ce incepi sa faci aceasta miscare, propria afacere iti va aduce rezultate mult mai satisfacatoare. Sunt cateva aspecte la care ar trebui sa te gandesti cand iti faci o lista a lucrurilor care trebuie puse la punct.

  1. Furnizorii de internet, wireless, echipamente si servicii. Primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa suni un consultant din acest domeniu care va analiza cu exactitate care anume sunt nevoile afacerii tale fara a te taxa in plus. De obicei multi consultanti cer un anumit profit din economiile pe care ti le pot aduce din serviciile pe care ti le ofera, pe cand altii nici macar nu o sa vrea sa colaboreze cu tine pana cand nu gasesc o anumita suma economisita pentru a obtine un anumit profit.
  2. Planifica mai bine planul politicii de cheltuieli cu angajatii. Bugetul alocat calatoriilor si divertismentului este de cele mai multe ori o gaura neagra pentru propria afacere, incluzand bilete de avion scumpe, camere de hotel si mese oferite in diferite locatii. Poti sa pui sfarsit acestui mic cosmar facand o noua politica in care, angajatilor le sunt permise aceste beneficii daca gasesc anumite reduceri sau ca alternativa, preturi mai scazute. Apoi pune-o in aplicare si o sa vezi ca vei economisi minim 3.000 de Ron pe luna deoarece astfel iti vei invata angajatii sa fie cat mai calculati cand vine vorba de cheltuieli.
  3. Pune accent pe IT. Daca incepi sa iti muti transferi toate documentele “palpabile” in mediul online, care este accesibil tuturor angajatilor si practic peste tot prin intermediul internet-ului, o sa reduci semnificativ cheltuielile cu acea nevoie absoluta de “imbunatatire a echipamentului” de la an la an.
  4. Timpul in plus de munca. Pentru afacerile unde se munceste de la ora la ora, timpul in plus de munca poate fi un factor decisiv uneori. Adevarul e ca in anumite perioade ale anului, vor fi factori care vor face orele in plus de munca obligatorii, cateodata, dar in multe cazuri, o mare parte din afaceri stiu cand sa se astepte la ele. Planifica inteligent munca prestata in plus atat pe pozitiile full-time cat si pe cele part-time si stabileste o perioada fixa de munca prestata in plus care te va ajuta sa economisesti mai mult decat daca ai plati pentru fiecare ora. In acest fel vei putea economisi pana la 50% din bugetul alocat muncii prestate in plus.
Citeste si:  Românii și finanțele personale

Plata pe fiecare ora de munca in plus:

5 ore = 100RON; 1 ora = 20RON

Plata pentru perioada fixa de munca in plus:

5 ore = 50 RON; 1 ora = 10RON

  1. Foloseste cardul pentru a beneficia de reduceri. Profita de orice reducere oferita de furnizorii afacerii tale. Daca nu fac nici o reducere atunci propune-le tu. Apoi nu mai ezita si profita pana si de cea mai mica reducere. Spre exemplu, sa zicem ca furnizorul de internet va ofera o reducere da 10% daca faceti upgrade la contractul actual si ca urmare veti beneficia de servicii mai bune si la acelasi abonament lunar, decat daca v-ati duce la un furnizor nou unde a-ti plati mai mult si nu ati avea aceleasi beneficii ca la pachetul anterior(eventual mai putine). Trebuie avut in vedere si faptul ca mentinand legatura cu acelasi furnizor si profitand de toate ofertele posibile, veti deveni client important si poate pe viitor veti fi considerat un client VIP, pe langa faptul ca ii castigati increderea.

Related Posts

Add Comment