Fanii Disneyland Paris s-au revoltat in legatura cu parcul de distractii din Marne-la-Vallée inca de cand noile abonamente anuale au fost dezvaluite pe retelele de socializare, pe 11 iulie. Reduse la trei abonamente in loc de patru, acestea sunt nu doar mult mai scumpe, ci si mult mai putin atractive.
„Sfarsit de vis, preturile erau deja scandaloase, acum suntem la limita indecentei”, a declarat streamerul Jiraya pe Twitter pe 11 iulie despre noile preturi ale abonamentelor la Disneyland Paris. La fel ca alti mii de utilizatori de Twitter, streamerul cu 565.000 de abonati pe Twitch (si aproape 823.000 pe Twitter) si-a ridicat vocea impotriva parcului sau tematic preferat. „Inteleg situatia lor, dar pentru mine s-a terminat cu PA”. Reactia a fost reluata de un val de comentarii furioase ale fanilor care au atacat parcul tematic, acuzat ca profita de publicul sau pentru a face tot mai multi bani.
PA este permisul anual pentru a intra in parc. Disponibil in mai multe categorii, acesta ofera avantaje pe care biletele de intrare traditionale nu le ofera, cel putin in principiu. Noua gama de abonamente anuale prezentata de parc la 11 iulie nu a fost primita in unanimitate si a provocat o avalansa de apeluri la boicot pe retelele de socializare. Cu atat mai mult cu cat Disneyland si-a anuntat noile preturi, felicitandu-se ca si-a ascultat fanii atunci cand le-a definitivat. „Am ascultat cu atentie comentariile dumneavoastra pentru a dezvolta o noua gama si pentru a va oferi o experienta de vizitare care sa tina cont de cele mai importante asteptari ale dumneavoastra”, se arata pe pagina oficiala de Facebook a parcului.
Majorare de 200 de euro
Disponibila incepand cu 19 iulie, noua gama este impartita in trei categorii, fata de patru anterior: „bronz”, „argint” si „aur”. Fanii Disney deplang nu doar cresterea drastica a pretului, ci si lipsa cruda a beneficiilor oferite de aceste noi AP. Abonamentul „bronz”, la pretul de 289 de euro, permite doar accesul in parc timp de 170 de zile pe an, precum si accesul in parcare. Acesta nu ofera niciun avantaj pentru a merge la restaurantele sau magazinele din parcul Mickey Mouse. Doar abonamentul de aur ofera o reducere de 15% in magazine, pentru modica suma de 699 de euro pe an. „O rusine”, a spus un client obisnuit pe Twitter.
Sursa: https://www.capital.fr/votre-argent/le-prix-des-nouveaux-pass-annuels-disney-provoque-la-colere-des-fans-1474050