Oamenii spun povesti mai tot timpul si am ajuns sa separ acesti oameni in doua categorii. Prima categorie, oamenii care spun tot felul de povesti uimitoare cum ca au avut parte de o mare aventura noaptea trecuta dupa o mahmureala pe cinste sau ca au avut de infruntat oamenii legii, povesti care de obicei ajung intamplator in vazul lumii, pe internet si in mass media.
A doua categorie include povestile care sunt spuse de oameni care au capacitatea sa ii uimeasca pe alti oameni si in felul acesta ii indeamna sa joace dupa propriile reguli ale afacerilor pe care le detin.
Suna direct persoanele tina
Multi antreprenori au reusit in afacerile lor, fie ca a fost vorba de o afacere in mediul online fie ca a fost vorba de o afacere in lumea reala. Spre exemplu fondatorul unei firme de imbracaminte din New York a vrut sa vanda un nou model de blugi barbatilor in mediul online fara sa depoziteze hainele in magazine. Pentru a isi crea o baza de date, si-a incarcat masina cu “mostre” si a inceput sa alerge din usa in usa prin gigantul New York.
Barbatii puteau sa probeze pantalonii si sa traiasca noua experienta, comfort si calitate, a pantalonilor pe care antreprenorul ii crease. Acesti client au devenit apoi client fideli si au inceput sa comande pantalonii direct de pe site. Antreprenorul a facut $1 milion de dolari si nu a fost nevoit sa cheltuiasca un ban pentru gasirea clientilor, pe langa banii pe care ii dadea pe benzina.
Ofera servicii nelimitate
Spre exemplu firma de inregistrare domenii “name” este foarte cunoscuta pentru serviciile exceptionale pe care le ofera clientilor sai – si putem spune ca aceasta afacere nu este la fel ca celealte afaceri din acest domeniu. Fie ca e vorba de firma de imbracaminte, incaltaminte, restaurant, firma de programare si altele, incearca sa oferi un serviciu nelimitat clientilor tai deoarece acest fapt este demonstrat si atrage la randul sau mai multi clienti.
Cheia atragerii clientilor este sa iti aduci aminte mereu ca in afaceri este vorba numai de client, iar ideile de a-I atrage vor continua sa apara. Gandeste-te la nevoile lor, du-te unde sunt ei, fa-I sa rada, si, odata ce ii ai, ofera-le servicii exceptionale daca vrei sa ramana in continuare alaturi de tine si afacerea ta si chiar sa te ajute sa mai faci rost de alti clienti.