Metode Pentru Gasirea Clientilor

Vrei sa stii cum sa iti cheltui bugetul de marketing intr-un mod eficient? Uite un indiciu, arunca planul de anul trecut si incepe de la zero. Mass media impreuna cu internetul care este accesibil virtual in toata lumea au schimbat complet modul in care oamenii fac cumparaturi.

In loc sa te bazezi numai pe canale tv, radio, reviste si ziare, ar trebui sa iti aloci o parte mai mare din bugetul de marketing strategiilor traditionale. Gasirea clientilor si mentinerea relatiilor cu acestia consta in aplicarea unor strategii de marketing mai inovative care interactioneaza intr-un mod mai direct cu acestia. Im timp ce iti faci noul plan si te gandesti la noi strategii, gandeste-te la aceste trei elemente importante pentru o campanie care va functiona pe piata economica din Romania.

1. Metodele noi de publicitate

Acum este momentul sa imbini publicitatea traditionala cu noile metode de a gasi clienti. De exemplu, poti sa folosesti publicitatea TV ca sa iti faci afacerea cunoscuta si sa obtii incredere precum si publicitatea prin intermediul anunturilor din ziare pentru a iti face promotiile cunoscute unui public larg. Dar ambele strategii dau rezultate mult mai bune daca sunt combinate cu un site specific al afacerii – primul loc unde se duc potentialii clienti ca sa afle mai multe despre afacerea respectiva – cat si cu servicii de promovare online(SEO).

Citeste si:  Cum Sa Incepi o Afacere cu 100 de Dolari

2. Comunicarea 1-la-1 este foarte eficienta

Se spune ca tot ce era vechi a devenit nou, si asta este fix pe subiect atunci cand vine vorba de alegerea unei metode de a interactiona cu clientul. Consumatorii care evalueaza fiecare obiect pe care il cumpara vor sa se asigure ca fac o alegere sigura si corecta. Asta inseamna ca isi cheltuiesc banii in folosul afacerilor, pe produse si servicii, in care chiar au incredere – incepand de la achizitionarea in sine si pana la serviciile pe care le ofera clientilor.

Creaza modalitati de a comunica direct cu clientul. Daca esti retailer, este momentul perfect sa oferi demonstratii in diverse magazine, seminarii si alte evenimente. Odata ce te afli fata in fata cu clientii vei avea posibilitatea sa comunici in moduri in care nu vei putea sa o faci niciodata prin intermediul publicitatii prin TV, radio si altele.

3. Clientii se asteapta sa fie intampinati si intelesi

Avand in vedere ca in ziua de azi internetul este mediul online unde poti gasi orice si poti vorbi cu oricine, ar fi o idee buna sa creezi un serviciu online prin care sa te ajute sa comunici cu clientii despre produsele sau serviciile afacerii tale. Secretul pentru a stabili o relatie pozitiva este sa demonstrezi ca afacerea ta tine cont de aceleasi lucruri de care tin cont si clientii.

Citeste si:  Afaceri cu muraturi – o poveste de success

Exista diferite metode prin care poti intampina clientii online. Poti participa activ in retele de socializare si sa adaugi o aplicatie pe site-ul personal prin care clientii pot discuta direct cu tine sau intre ei. Gaseste-ti oamenii potriviti care sa te ajute sa obtii feedback si sa te ajute cu cele mai recente cereri de vanzari, produse noi si oferte sau premii gratuite.

Related Posts

Add Comment