Primii pasi pentru o firma nou-infiintata

Pentru a infiinta o firma noua in mod sigur ai nevoie de foarte mult curaj, dar si multa motivatie. Pentru ca orice inceput de drum este mai dificil, in mod sigur va trebui sa te gandesti in primul rand la cat de mult efort si energie vei investi zilnic pentru a-ti indeplini visul.

Nu uita ca in mod sigur vei avea nevoie de destul de multa rabdare pentru a face fata cu brio oricaror situatii, iar in acelasi timp sa poti sa investesti suficient de multa energie in planurile de viitor si cum sa le obtii.

Pentru a te ajuta sa obtii aceste lucruri, daca nu ai experienta in infiintarea unei firme, in mod sigur vei avea nevoie la inceput de drum de o echipa specializata de profesionisti, care sa te ajute sa depasesti primele momente, dar mai intai de toate sa reusesti sa indeplinesti toti pasii pentru infiintarea firmei pe care ti-o doresti.

Mai tarziu, dupa ce ai trecut deja de primele cateva luni, poate chiar si de primii cativa ani, cand vei fi invatat deja care este mersul lucrurilor, este destul de probabil sa ai nevoie sa faci anumite modificari in ceea ce priveste firma infiintata. Decursul lucrurilor poate sa devina in orice moment imprevizibil si atunci sa ai nevoie de actualizarea datelor de indentificare pentru asociati, cesiunea partilor sociale, fuziunea si divizarea firmei, infiintarea unui punct de lucru secundar, limitare a mandatului de administrator, majorarea capitalului social, prelungirea mandatului administratorului, prelungirea sediului social, radierea punctului de lucru, recodificarea CAEN, reducerea capitalului social, reluarea activitatii, revocarea mandatului administrator, schimbarea sediului social, schimbarea denumirii societatii, schimbarea formei juridice, radierea obiectului de activitate, suspendarea temporara a activitatii.

Citeste si:  Idee de afacere profitabila – cultivarea de capsuni

Pentru fiecare dintre aceste modificari ai nevoie de anumite documente care sa certifice modificarea, depuse la institutiile oficiale care se ocupa in mod special de gestionarea acestora.

De aceea, pentru a avea siguranta ca documentele ajung acolo unde trebuie, vei avea nevoie de exact sfaturile unor specialisti care sa se ocupe de evidentionarea acelor aspecte unde trebuie lucrat. Inainte sa pornesti la drum cu anumite decizii, cel mai bine este incepi sa cauti pe internet acele firme specializate care se ocupa cu infiintarea firmelor.

Documenteaza cu atentie si compara mai multe oferte inainte sa alegi una finala, pentru ca in felul acesta vei reusi sa pornesti la drum inca de la inceput cu acea echipa de oameni in care sa poti avea incredere pe tot parcusul desfasurarii activitatii firmei, iar ori de cate ori ai de adus o noua modificare, o imbunatatire, o decizie care sa afecteze firma la nivel legislativ, vei avea deja aproape niste oameni in care ai incredere si care iti garanteaza pentru orice raspuns de care ai nevoie.

Related Posts

Add Comment