Fresco Jugo afacerea lui Eduard Prodan si a fratilor sai

Fresco Jugo este o afacere care in 2019 functiona doar cu ajutorul unei echipe de sase oameni si care avea o cifra de afaceri de 300.000 de lei. Potrivit http://sanatate.onlines.ro/ ca sa poti avea grija de sanatatea ta trebuie sa ai mare grija la alimentatie.

Cum a aparut Fresco Jugo?

Ei bine, Eduard Prodan un tanar de 28 de ani a inceput in anul 2018 sa dezvolte alaturi de fratii sai businessul Fresco Jujo.

„Avem o fabrică în comuna Leţcani, judeţul Iaşi, unde am investit 44.000 de euro prin Start-Up Nation. Am adăugat şi fonduri proprii, economii şi împrumuturi de la prieteni şi familie. Nu aveam expe­rien­ţă, am avut doar voinţă“, a mentionat Eduard Prodan.

Acestia au dezvoltat sapte sortimente de sucuri, mai exact: cel cu mere, pere, morcovi, rodie, gutui si portocale.  Mai mult de atat se pregatesc sa adauge noi sortimente.

Fructele si legumele pe care le gasesc in tara noastra sunt cumparate de la producatori locali dar pentru lamai, potrocale si rodii trebuie sa colaboreze cu un importantor.

„Majoritatea clienţilor HoReCa sunt din zona Moldovei. La început aveam 50 de clienţi doar din Iaşi, apoi am început să ne ex­tindem în Bacău, Suceava, Piatra Neamţ, Paşcani. De pe site, ne comandă băcănii şi restaurante din toată ţara. Avem circa 15 clienţi din Bucu­reşti, Focşani, Galaţi şi alte oraşe. Am ajuns şi în zonele turistice, la Vatra Dornei“, sustine Eduard.

Citeste si:  Sfaturi de afaceri de la oameni care au construit afaceri de succes

Bineinteles ca luna de luna vanzarile cresc  si Fresco Jugo are nevoie de un plan de dezvoltare bine pus la punct.

„Ne-am gândit la export şi suntem aproa­pe de implementarea ideii. Avem cunoştinţe în Germania şi Suedia care ne-ar putea ajuta să ieşim la export.“ a mai mentionat acesta.

In momentul in care restaurantele sau barurile s-au inchis Fresco Jugo s-a concentrat mai mult pe  mediul online

„Suntem şi în supermarketuri, precum lan­ţul Lorimer din Paşcani. Am încercat la Lidl, suntem în negocieri cu Carrefour şi Auchan.“ mentiona acesta.

Ambalajele in care acest suc este comercializat sunt de 330 ml si sticle de 3 litri.

„Planul pentru 2020 este să ne mutăm din locul unde producem acum, unde stăm cu chirie. Am achiziţionat un teren unde să ne facem o hală de producţie. Acolo am avea nevoie de 11-12 persoane. Ca număr de clienţi, ar trebui să ne dublăm portofoliul.“

Mai intai de export, planul pentru Fresco Jugo este acela de ajunge cunoscut peste tot in tara.

„O altă idee, pe jumătate implementată, este realizarea unor produse noi marca Fresco Therapy, sucuri terapeutice, tot cu 100% conţinut de fruct, din fructe şi legume recunoscute pentru beneficiile asupra sănătăţii, cum ar fi aronia, ghimbirul, sfecla roşie. Am testat modul de producţie, am ales ambalajul şi etichetele, trebuie doar să le prezentăm clienţilor“,  a declarat Eduard Prodan.

Citeste si:  Care este Cea mai Buna Afacere la Domiciliu?
Citeste pe www.newsin.ro ultimele stiri din afaceri, dar si din alte domenii de interes national.

Related Posts

Add Comment