Mituri despre afacerile clasice

Numeroase persoane cred ca pentru a deschide o afacere este nevoie doar de bani , o idee geniala si gata. Daca ai deveni patron, tot ce trebuie este sa supraveghezi putin, mai precis te duci seara si iei banii si nu iti ramane decat sa fi un bun sef si in scurta vreme vei fi un om bogat. Acesta este un mit fals. In spatele acestor aparente, principala forta, pe langa bani si ideea geniala care determina succesul afacerii , esti chiar tu patronul.

Aceasta inseamna practic ca tu vei fi cel mai bun angajat in firma ta, vei planifica, vei gandii, vei purta toata raspunderea pentru fiecare pas gresit pe care-l faci si o sa faci destui.Vei avea destule nopti nedormite, si multe concedii neinfaptuite. Poate dura luni sau chiar ani, de sarguinta si perseverenta si daca vei trece testul timpului inregistrand profit, se poate spune ca ai reusit.

Pentru acuratetea acestor afirmatii , intreaba cativa cunoscuti de tine oameni de afaceri si vezi ce iti vor spune. Statisticile spun ca din 10 afaceri , 9 dau faliment in primul an. Mai de folos este sa investesti intr-o afacere gata construita, decat sa testezi singur piata aleasa. Desigur, nu intoteauna este asa.

De ce trebuie sa ai un plan de business ?

Citeste si:  Inregistrare marci - cum obtii licenta pentru marca

Ce este bine sa sti mai inainte sa incepi? Fara îndoiala, ingredientul cel mai important de a începe o afacere cu succes sunt banii. Pentru ca odata ce ai inceput ce-ai avut de gând, banii vor disparea ca si cand nu ar exista – si poate dura ani de zile pentru orice afacere de a fi transformata in profit. Ai nevoie pentru a sti costurile si precis de cât de mult capital ai nevoie si trebuie sa fi extrem de atent si exact de cât timp este nevoie pentru a realiza aceast plan.

Ca idee generala, vei avea nevoie de destui bani pentru tine si afacerea ta ca sa o susti, de la sase luni la doi ani înainte de a astepta un profit – poate mai mult. Startup-ul va costa întotdeauna mai mult decât crezi ca va fi , de aceea nu pleca fara sa iei in calcul acest amanunt .

Ca o regula la degetul mare, dubleaza costurile pentru venitul pe care îl astepti în previziunile tale. Aceasta poate parea dur, dar daca subestimezi suma de bani, ai in fata cel mai rau ce se poate întâmpla. Supraestimeaza, sau risti un faliment. Absolut nu începe afacerea pâna când nu vei avea banii de care ai nevoie. Doar ca o introducere la costurile standard pe care le-ai putea lua în considerare în acest stadiu, aminteste-ti: echipamente, costurile de personal, de utilitati si telefon, consumabile, materiale, bugetul de marketing, buget de publicitate, costurile de trai, costurile spatiilor office, de fabricatie , costurile de transport, pierdere profit de pe urma oferiri mostrelor gratuite si demo-uri.

Citeste si:  Ce face un office assistant?

Asigura-te ca ai facut publicitate de asemenea, pentru a lansa afacerea ta : planuri pentru o petrecere de lansare, materiale promotionale, cheltuieli pentru a lua clienti tinta la masa de prânz si alte costuri implicate in acest proces.

Citeste pe www.newsin.ro ultimele stiri din afaceri, dar si din alte domenii de interes national.

Related Posts

Add Comment