De ce L’Oréal va pune un cod QR pe toate produsele sale pana in 2026

Grupul francez de cosmetice L’Oréal a decis sa introduca coduri QR pe toate produsele sale in urmatorii doi ani. Acesta este deja cazul pentru 1,5 miliarde dintre ele.

Codul QR va reveni in curand in viata de zi cu zi a francezilor si nu numai! Nu intrati in panica, nu este vorba de codul QR folosit in timpul pandemiei Covid-19, care era folosit ca permis de sanatate sau pentru a intra in anumite restaurante, de exemplu. Potrivit Les Echos, L’Oréal doreste sa raspandeasca acest cod si sa il aplice pe toate cele sapte miliarde de produse ale sale. Aceasta este o provocare pentru liderul mondial in domeniul frumusetii si al cosmeticelor, cu scopul final de a inlocui toate codurile de bare de pe produsele sale.

„Avem deja 1,5 miliarde de produse de la 41 de marci echipate cu coduri QR si ne angajam sa facem fata provocarii de a le integra in toate produsele noastre”, a declarat Stéphane Lannuzel, directorul programului Beauty Tech de la L’Oréal, pentru Les Echos. Obiectivul L’Oréal este de a dubla acest volum „pana in 2025” si de a integra codurile QR in trei miliarde de produse. Mai general, gigantul cosmetic vrea sa echipeze toate produsele sale cu acest dispozitiv pana la sfarsitul anului 2026, cu exceptia produselor mici, cum ar fi creioanele de machiaj.

Citeste si:  Renovarea unei case la tara: 4 secrete pentru un camin confortabil

L’Oréal utilizeaza coduri QR „serializate”

De ce o astfel de revolutie cand codul de bare, care sarbatoreste 50 de ani de la prima sa scanare, este inca utilizat pe scara larga de producatori in prezent? Este o decizie care este inainte de toate practica si distractiva pentru consumatori”, subliniaza directorul programului Beauty Tech. „Aplicatiile evidente sunt integrarea beneficiilor produselor si a listelor de ingrediente, precum si informatii interactive pentru utilizarea produselor”, subliniaza el.

Acesta este, de asemenea, un avantaj in ceea ce priveste siguranta produselor si lupta impotriva fraudei. Pentru aceasta, L’Oréal utilizeaza coduri QR „serializate”, potrivit Les Echos, ceea ce inseamna ca identificarea este unica si „trasabila”. Dar grupul nu sare in barlogul leului.

Codurile QR au fost deja experimentate in urma cu sase ani, ca parte a programului de produse augmentate. La acea vreme, L’Oréal dorea sa „consolideze legaturile dintre produs si digital si sa deschida consumatorilor mai multe informatii experientiale”, isi aminteste Stéphane Lannuzel.

Sursa: https://www.capital.fr/entreprises-marches/pourquoi-l-oreal-va-apposer-un-qr-code-sur-tous-ses-produits-d-ici-2026-1498862

Citeste pe www.newsin.ro ultimele stiri din afaceri, dar si din alte domenii de interes national.

Related Posts

Add Comment