Rezumat:
Indiferent de afacerea si de domeniul in care iti desfasori activitatea, apelurile telefonice reprezinta cea mai frecventa modalitate prin care companiile intra in contact cu clientii lor. Aceste apeluri pot fi o solutie reala pentru a-ti consolida prezenta pe piata si pentru a-ti diferentia compania de ceilalti concurenti. Urmarirea apelurilor este, fara indoiala, solutia care va va imbunatati marketingul, dar cum?
Ce este call tracking intr-o companie?
Inainte de a ne concentra asupra modului in care apelurile si urmarirea apelurilor pot sprijini compania este necesar sa intelegem ce este urmarirea apelurilor.
Solutia de urmarire a apelurilor asigura monitorizarea apelurilor efectuate si primite de companii. In acest fel, datorita acestei urmariri precise a apelurilor, o multime de date sunt colectate de catre companie. Aceste date colectate pot fi folosite pentru un marketing eficient.
Solutii precum inbound call tracking sunt esentiale pentru a afla care sunt canalele de comunicare si marketing care genereaza cele mai multe lead-uri. In timp ce urmarirea apelurilor outbound se asigura ca fiecare prospect este contactat in timp util.
Dar care sunt avantajele unei solutii precum call tracking pentru marketingul unei companii?
Avantajele unei solutii de urmarire a apelurilor pentru a imbunatati marketingul companiei
Aceste instrumente permit mai multe lucruri pentru a avea performante ideale pentru dezvoltarea campaniilor de marketing, precum si pentru a reduce costurile de achizitie.
Masoara ROI-ul campaniilor de comunicare
Datele colectate cu privire la call tracking iti permit sa masori randamentul investitiilor in campaniile de marketing. Astfel, poti calcula cu usurinta ce a fost sau nu in aceste campanii pentru a imbunatati viitoarele strategii de marketing ale companiei.
Imbunatatirea urmaririi lead-urilor
Call tracking este una dintre cele mai eficiente solutii pentru urmarirea si procesarea lead-urilor, adica a convorbirilor cu clientii. Cu acest tip de software, cresti rata de succes a contactarii persoanei potrivite la momentul potrivit.
De exemplu, daca exista o anumita intentie de cumparare din partea clientului, va fi mai usor sa lansezi un apel si sa transformi aceasta intentie de cumparare intr-o achizitie.
Urmarirea apelurilor pentru a face mai fluide calatoriile clientilor
Datorita datelor colectate in timpul unui apel, poti optimiza traseele clientilor. Intr-adevar, cu call tracking, vei putea contacta persoanele necesare si trimite rapoarte complete privind schimbul cu clientul. Acest lucru iti va permite sa oferi o anumita fluiditate a serviciului si sa fii mai eficient in marketing.
Dupa cum poti vedea, exista multe motive pentru a apela la o solutie de urmarire a apelurilor. Urmeaza cu atentie pasii corecti pentru a utiliza acest tip de software si, astfel, cresti eficienta companiei tale, mai ales in ceea ce priveste marketingul.
Sursa: https://pepseo.fr/comment-le-call-tracking-peut-vous-aider-a-ameliorer-votre-marketing/