Orice firma are nevoie de stabilirea unui sediu social, sediu care poate fi diferit de locul in care firma isi desfasoara activitatea. Sediul social poate fi stabilit intr-un spatiu cumparat special destinat pentru asta, la un cabinet de avocatura sau in propriul apartament. Fiecare dintre aceste variante prezinta avantaje si dezavantaje, reprezinta diverse cheltuieli si in acelasi timp diverse beneficii pe care le poti obtine de la fiecare in parte. Iata mai jos care sunt cele mai importante beneficii pentru stabilirea sediului social la avocat.
- Nu este nevoie sa ajungeti pana la ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) pentru inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta pentru spatiul pe care l-ai ales ca fiind gazduire pentru sediul social al firmei pe care o detii. Aceasta inseamna in mod sigur mai mult timp salvat si deci mai mult timp pe care sa il poti aloca altor activitati necesare firmei, mai ales ca vorbim de o firma proaspat infiintata care va avea nevoie de foarte mult efort cel putin in primele 6 luni cand este foarte important sa aloci foarte multa atentie.
- Timpul pentru infiintarea firmei este si el redus de la 7 zile la 2 zile. Sunt doar cateva zile, insa in cazul in care vorbim de o firma care incearca sa obtina cat mai multe contracte intr-un timp scurt, acest timp poate fi folosit destul de productiv, iar daca sunt mai multe firme care se infiinteaza cu acelasi domeniu de activitate, avand acelasi scop, este posibil ca un avantaj de 5 zile sa insemne destul de mult pentru profitul pe care il face firma.
- Nu ai nevoie de aprobarile asociatiatiei de proprietari si in acelasi timp nici de acordurile vecinilor pentru a-ti putea incepe activitatea.
- Nu este nevoie decat de un singur document, contractul de asistenta juridica, ceea ce simplifica foarte mult intreg procesul de stabilire a sediului social.
Pentru a primi gazduire pentru sediu social la avocat, cel mai bine este sa cauti pe internet cateva oferte care ti se par a fi mai atractive. Selecteaza din acestea pe acelea care ti se par a fi mai potrivite, in functie nu doar de pretul pe care il cer, ci si in functie de alte servicii ajutatoare pe care le ofera odata cu gazduirea si in acelasi timp va trebui sa verifici si proximitatea. Este destul de important ca sediul social al firmei sa fie cat mai aproape de aria de desfasurare a activitatii firmei. In cazul acesta iti va fi mult mai usor sa faci drumuri pentru primirea corespondentei care ajunge pe adresa sediului social.