Cum Sa Obtii Mai Mult Trafic Cu LinkedIn

Pentru agentii de marketing, succesul consta in mare parte intr-un singur lucru care este, traficul. Dar cum ai putea sa reusesti sa atragi atentia oamenilor intr-un mediu online unde este atat de multa agitatie? Una dintre cele mai eficiente modalitati este sa folosesti reteaua de socializare LinkedIn. Chiar ar trebui sa o incerci. Site-ul este plin de oameni responsabili cu diferite decizii in afaceri si foarte multi potentiali clienti. Cu toate acestea ar trebui sa urmaresti anumite aspecte atunci cand folosesti aceasta retea.

Fa-ti un profil profesional

Nu este nevoie de un nivel superior de inteligenta ca sa iti dai seama ca lucrurile atractive sunt placute ochiului. Deci, cu cat profilul tau de LinkedIn arata mai bine, atat din punct de vedere profesional cat si din punct de vedere al complexitatii, vei parea mult mai calificat in domeniu pentru vizitatori care vor deveni mult mai interesati de site-ul tau si in urmare il vor vizita.

Aduna cat mai multe contacte

Un profil de LinkedIn cat mai atragator va atrage cat mai multe contacte, adica oamenii pe care ii accepti ca prieteni. Cu cat ai mai multe contacte cu atat mai mult trafic vei aduna pe site-ul propriu din simplul motiv ca vei avea cat mai multe persoane care vor verifica in fiecare zi actualizarile de pe profilul tau. Obiectivul principal ar fi sa aduni un numar fix de contacte pe care ti-l stabilesti in functie de nevoile personale.

Citeste si:  Alternative de venit cu munca la Domiciliu

Actualizeaza status-ul periodic

Se vede o legatura direct intre activitatea de pe LinkedIn si traficul de pe site-ul propriu. Cu toate acestea, vei obtine mai mult trafic din postarile de pe LinkedIn decat din cele de pe Twitter sau Facebook.

Alatura-te grupurilor cu aceeasi nisa

Unul dintre cele mai bune locuri unde sa iti faci publice articolele sau link-urile este in alte grupuri cu aceeasi nisa. Cauta grupuri care sunt similare cu brand-ul sau afacerea ta. Anumite grupuri de pe LinkedIn au mai mult de 200.000 de membri. Asta inseamna o audienta foarte mare cu care ai putea sa intrii in contact si sa redirectionezi utilizatorii catre site-ul propriu.

Fa-ti si tu un grup

Pentru cei care au o afacere proprie, crearea unui grup pe LinkedIn ar trebui sa fie una din prioritatile principale pentru a obtine mai mult trafic. Odata cu aducerea traficului iti permite, de asemenea, sa trimiti mesaje catre utilizatorii vizati initial, in fiecare saptamana. Poti sa trimiti mesaje catre articole folositoare sau alte informatii importante si in acelasi timp utile de pe site-ul propriu. In acest mod. nu numai ca devii sursa de informatii pentru acel grup, dar, o sa devii si sursa de trafic pentru afacerea ta.

Related Posts

Add Comment