BT finanteaza cu peste 16 milioane de euro URBANO Shopping & Living, cel mai mare parc comercial din Transilvania

Banca Transilvania sustine dezvoltarea celui mai mare parc comercial din Transilvania, URBANO Shopping & Living, cu o finantare de peste 16 milioane de euro. Proiect al Grupului URBANO, acesta va transforma orasul Floresti (judetul Cluj) intr-un hub comercial si de divertisment incepand de anul viitor.

Cu o investitie totala de peste 100 de milioane de euro, Grupul URBANO va contribui la cresterea comunitatii locale prin accesibilitate, mobilitate si solutii ecologice. Datorita locatiei sale, URBANO Shopping & Living va deservi o populatie din apropiere de peste 150.000 de persoane.

„Sustinem companiile romanesti care investesc in dezvoltare durabila, iar Grupul URBANO este un exemplu cu care avem o colaborare foarte buna de peste 15 ani. Ne bucuram sa avem ocazia de a contribui inca o data – prin sustinerea URBANO Shopping & Living – la dezvoltarea Clujului si a comunitatii locale. Dincolo de impactul imediat asupra comunitatii, un astfel de proiect are potentialul de a dezvolta un adevarat ecosistem in jurul sau, devenind un punct cheie de interes pentru dezvoltari imobiliare conexe in etape ulterioare”, a declarat Cosmin Calin, Senior Executive Director pentru Companii Mari, Finantari Structurate si Factoring, Banca Transilvania.

„Prin aceasta investitie in noul parc comercial, ne propunem sa generam un impact semnificativ pentru locuitorii din vestul Zonei Metropolitane Cluj. URBANO Shopping & Living va reflecta viziunea si valorile echipei noastre: dezvoltari integrate, sustenabile si dedicate comunitatii. Finantarea acordata de Banca Transilvania valideaza principiile noastre investitionale si confirma parteneriatul pe termen lung pentru succesul proiectului”, a declarat Alexandru Serban, co-fondator al Grupului URBANO.

Citeste si:  Creditele cu Garanție Imobiliară: Tot ce trebuie să știi despre ele

URBANO Shopping & Living va oferi atractii comerciale si de divertisment pe 25 de hectare: magazin de bricolaj, hipermarket cash & carry, supermarket, magazine de mobila si decoratiuni, imbracaminte, incaltaminte, sanatate si frumusete, sport, electronice, jucarii, cafenele, patiserii, restaurante drive-in, spatii de birouri si sali de evenimente.

Cel mai mare parc comercial din Transilvania va crea peste 500 de locuri de munca in timpul constructiei si ulterior.

Pe langa impactul sau economic si social, parcul include si o componenta verde, cu solutii ecologice integrate, axate pe confortul comunitatii locale, cu peste 5 hectare de spatii verzi, gestionare eficienta a energiei, solutii de energie regenerabila si statii de incarcare pentru biciclete si masini electrice.

 

Sursa: https://www.romaniajournal.ro/business/financial/bt-finances-urbano-shopping-living-with-over-e16-million-the-largest-commercial-park-in-transylvania/

Citeste pe www.newsin.ro ultimele stiri din afaceri, dar si din alte domenii de interes national.

Related Posts

Add Comment